מהו הצבע המתאים ביותר למטבח?

תשובה אחת אין, אך אין ספק שמטבחים בצבע לבן נחשבים ליוקרתיים ונשארים עדכניים ללא זמן תפוגה. אם נוסיף לבחירת הגוון שימוש בחומרים איכותיים מתקדמים וטכנולוגיה גבוהה – המטבח יישמר לאורך שנים רבות מאד.
הצבע הלבן משרה אווירה של יוקרה, אלגנטיות וניקיון ומאפשר שילוב של חומרים וגוונים נוספים לצידו בקלות. אפשר לשמור על עיצוב אחיד בלבן בלבד ואפשר לשלב גוונים נוספים וחומרים שונים. משטח העבודה יכול להוסיף חומר וצבע, מוצרי החשמל מוסיפים דינמיות צבעונית, פרזול יכול להוסיף עניין ועוד. הצבע הלבן מבליט כל צבע או אלמנט אחר וגורם לכך שהפרזול, למשל, או צורת הדלת יהפכו לחלק עיצובי משמעותי ביותר בתכנון המטבח. הגוון הלבן יודע להתאים לסגנונות עיצוב רבים. הוא יתאים מאד למטבחים מודרניים בקווים נקיים, אך גם למטבח בסגנון כפרי. הוא נהדר לשילוב עם זכוכית או מתכות שונות, כמו: נירוסטה, פליז או ברזל, שיציגו מטבח מודרני מושלם, או לשילוב עם עץ או אבן להצגת מראה כפרי. תכנון מקצועי ובחירותיכם יקבעו את אופיו הסופי של המטבח.

למותג הפרימיום היוקרתי next125 קולקציות רבות של מטבחים בצבע לבן.
כל אחד יוכל לבחור את העיצוב המתאים ביותר לטעמו האישי ולסגנון העיצוב שלו. יחד עם הצוות המקצועי של מעצבי החברה, הנמצא בסניף הרצליה פיתוח, תוכלו לקבל הצעה מקצועית לתכנון ועיצוב המטבח החדש שלכם. תכנון המטבח נעשה בהתאמה אישית מלאה לחלל ולבני הבית. המטבח נבנה מהחומרים האיכותיים ביותר, מהטובים בעולם, כך שהמטבח יישאר אסתטי, עדכני ונוח לאורך שנים רבות.

אדריכלות ועיצוב: לייבל אדריכלים צילום: גידי בועז

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *