מעוניינים להתחדש במטבח מודרני מעוצב ועדכני? במרבית הבתים בישראל נמצא מטבחים מודרניים מעוצבים. המטבח הוא החלל המרכזי בבית ושימושי לכל בני הבית. מטבח מודרני מתאפיין בעיצוב נקי, מתוחכם, שנראה כרהיט, ובעיקר – נוח לתפעול. בקצב החיים המודרני הנוכחי נשאף לתכנון ואיכות, שיוכלו לשפר את האווירה ואת הנוחות בבית לכל בני המשפחה. יהיה בו מיטב הפרזול, נראות קלילה בקווים נקיים, שלא תכביד או תוסיף עומס עיצובי מיותר.
אילו צבעים מתאימים למטבח מודרני? אפשר למצוא מטבחים מודרנים בגווני לבן, שחור, אפור, אך יש גם מטבחים מודרניים מעוצבים בגוונים נוספים ונועזים יותר. הכל בהתאם לטעמו האישי של הלקוח ולסגנון העיצוב המבוקש.

תכנון והתקנה של מטבחים מודרנים

את התכנון וההתקנה של מטבח בסגנון מודרני עושים יחד עם מעצבי מטבחים ומתקינים מיוחדים, המנוסים בחומרי הגלם הייחודיים והאיכותיים למטבחים. מכיוון שבמטבח מתנהלת פעילות רבה, הוא יכול להתלכלך ויש בו שימוש בחומרי ניקוי ובמכשירי חשמל הפולטים חום, יש חשיבות לחומרי הגלם מהם עשוי הריהוט של המטבח. בתכנון המטבח המודרני שמים דגש על חומרים איכותיים בכדי לשמר את המטבח יפה וחדש לשנים רבות של פעילות ומלאכות שונות של בישול ואפייה.

עיצוב מטבחים מודרניים

המטבח יכול להיות מעוצב באותו קו העיצוב של הבית כולו או באופן ייחודי רק לו. בכדי לשמור על עיצוב אחיד בכל הבית, בתכנון של מטבחים מודרנים מעוצבים אנשי המקצוע יכולים לעזור לכם להתאים את בחירת החומרים והעיצוב המתאימים ביותר לשאר החללים בבית וליצור מראה אחיד ושלם של כל החללים בביתכם.
 
 

מטבחים מודרנים לבנים

הצבע הלבן מופיע בהרבה מטבחים מעוצבים ומאפיין לא מעט את המטבחים המודרנים. מטבחים מודרנים לבנים, מיוחדים במראה שלהם ובאיכותם, ניתן להזמין בישראל דרך אחת החברות הגדולות ביותר בעולם לייצור מטבחים. חברת שולר SCHULLER הגרמנית מציעה ללקוחותיה בארץ להגיע לאולם התצוגה המרשים, הנמצא באיזור התעשייה של הרצליה פיתוח ולבחור את החומר, הגוון, העיצוב והמראה המתאימים ביותר למטבח שלכם.

אולם תצוגה של מטבחים מודרניים מעוצבים מסדרת הפרימיום next125

המטבחים של חברת שולר SCHULLER מיוצרים במפעל הותיק של החברה בגרמניה בהתאם להזמנה שנעשתה בסניף הישראלי בהרצליה ומסופקים ללקוח, כולל הובלה והרכבה. אולם התצוגה של מטבחים מודרניים מעוצבים בסניף הישראלי בהרצליה מאפשר ללקוחות להכיר את סדרת הפרימיום next125 של מטבחי היוקרה של חברת שולר SCHULLER ולבחור עיצוב איכותי, יוקרתי וייחודי למטבח החדש שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *