מטבחי יוקרה הם מטבחים עוצרי נשימה. הם מרשימים בכל מובן. בכל פרט בהם הושקעה חשיבה ואין בהם משהו שאיננו חשוב. העיצוב יהיה מרהיב, פעמים רבות אף פורץ דרך.
האיכות תהיה ללא רבב והמטבח כולו יציג חדשנות וטכנולוגיה מתקדמת. מטבח יוקרתי הוא מטבח שמעז ועל כן תמיד יהיה מיוחד, הן במראהו החיצוני והן בפתרונות העיצוב והתוכן הפנימי שיהיו בו.

חומרים מיוחדים במטבחי היוקרה

חזיתות המטבח יציגו עיבודים יוצאי דופן לחומרים שונים. אלו יהיו חומרים באיכויות גבוהות כאשר עיצוב בשילוב עם טכנולוגיה מתקדמת יציגו דלתות מיוחדות למטבחים.

דלתות זכוכית

הזכוכית היא אחד החומרים המרשימים בעיצוב ובפרט במטבח. דלתות מטבח מזכוכית הן מופע מרהיב של אלגנטיות ויוקרה. דלתות הזכוכית יכולות להיות בגימור מבריק או מט. גוון הזכוכית הוא בחירה אישית. כאשר זו זכוכית איכותית ומחוסמת היא תהיה פרקטית ונוחה מאד במטבחים פעילים. במטבחי next125, מותג הפרימיום של חברת Schuller גרמניה, לוח זכוכית מחוסמת בעובי 4 מ"מ יושב בתוך מסגרת אלומיניום עם שוליים דקים, שכמעט אינם נראים בחזית. שולי האלומיניום מוצעים בגוון נירוסטה או שחור אוניקס ומלבד המראה המודרני הם שומרים על הקצוות ומבטיחים דלת עמידה והנאה מעיצוב ייחודי לשנים רבות.

דלתות פורצלן

הפורצלן הוא חומר מתועש קשוח, דחוס ומאד ועמיד. מראהו כמראה אבן טבעית והוא בחירה מצוינת למטבחי היוקרה. דלתות הפורצלן עשויות במטבחי next125 באופן דומה לדלתות הזכוכית. משטח פורצלן מובחר מדוקק יושבת מסגרת האלומיניום המעוצבת.

דלתות פניקס

פניקס הוא חומר העשוי בשיטות ננו טכנולוגיה. תכונותיו מתאימות היטב למטבח. הוא מגלה עמידות גבוהה לשריטות, לחומרי ניקוי ויש לו הגנה משודרגת לטביעות אצבעות. עמידותו מאפשרת לו לשמש גם למשטחים במטבח. כך אפשר לקבל מראה הומוגני של מונובלוק אחיד הנמשך מהמשטח לחזיתות או להפך.

דלתות עץ מפירוק

עץ מפירוק הוא מופע חד פעמי של טבע. דלתות עץ אותנטי עתיק יכולות להקנות יופי מיוחד גם למטבח מודרני. העץ יכול להיות בן מאות שנים מפירוקים של טירות ישנות, אסמים, גגות או רצפות של מבנים קדומים. בדלתות העץ מפירוק יהיו סימנים אופייניים לעץ ישן, וזה בהחלט יהיה הקסם שלהן: סדקים, סיקוסים (עיניים), חורי תולעי עץ, הבדלי גוון ועקבות שהזמן נטע בהן. במטבחי next125 הדלתות מעץ מפירוק עוברות טיפול מיוחד, הן אטומות ויש עליהן שכבות הגנה של לכה, כך שתוכלנה להמשיך להעניק מיופיין לשנים רבות נוספות.

דלתות מתכנסות

דלתות מתכנסות הן אופציה נהדרת שתעזור לשמור על מראה חיצוני נקי של דלתות ארוכות שלמות, כאשר אפשר לתכנן בתוכן ארונות, משטחי עבודה, להסתיר מוצרי חשמל ואפילו לתכנן מטבח שלם בתוכן.

הדלתות המתכנסות של מטבחי next125 נפתחות בלחיצה קלה ומשייטות להן לתוך כיסים בצידי הארון. כאשר הן פתוחות נגלה לפנינו עולם מלא של ארונות אחסון, משטחי עבודה או מוצרי חשמל שהעדפנו להסתיר. כאשר הן נסגרות נקבל מבנה ארונות אחיד במראה אסתטי שלא יסגירו דבר ממה שמתחולל בתוכן.

גובה ארונות מותאם

מטבח יוקרתי הוא מטבח שמתוכנן ומותאם אינדיבידואלית ללקוח. במטבחי next125, האסתטיקה תמיד הולכת בעקבות הפונקציונליות כערך פילוסופי עליון, כאשר המחשבה העיקרית היא על הנדסת אנוש והאנשים שמשתמשים במטבח. לכן מציע המותג גבהים שונים לארונות המטבח. למטבחי next125 ארון תחתון למטבח, גבוה במיוחד, בגובה 87.5 ס”מ, שיש לו נפח אחסון רב יותר, כ-25% יותר מארון מטבח ממוצע. גובהו של המסד המותאם לארון הוא 5 ס"מ בלבד. כך מתקבל מראה של מטבח צף על מסד דיסקרטי ברוחב צל הארונות בלבד.

הארונות התחתונים בגובה המיוחד זיכו את המותג next125 בפרס ה–reddot היוקרתי בשנת 2016 ובפרס העיצוב הגרמני לשנת 2018.

ריהוט משלים למטבח

המטבח איננו חלל נפרד בפני עצמו. הוא חלל שיודע לארח ומתנהלת בו פעילות משפחתית מגוונת. יחידות מזנון ויחידת הגשה על גלגלים בעיצוב מתקדם ומתאים למטבח היוקרתי יהיו השלמה נהדרת למטבח, שכבר מזמן איננו "רק" מטבח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *