יתרונות רבים יש לרכישת מטבח בייבוא מקונצרן מטבחים גדול ומוכר ששמו הולך לפניו. חברות מטבחים גדולות יכולות להרשות לעצמן ייצור מתועש ברמה מתקדמת מאד, שימוש במיטב החומרים והאבזור הקיימים בעולם המטבחים לצד מחיר תחרותי. סדרי גודל של חברות כאלו קיים רק באירופה, בדגש על גרמניה.

לחברה מתועשת גדולה, יש בדרך כלל מחלקת מחקר ופיתוח, אמצעים טכנולוגיים מתקדמים, עיצובים עדכניים ואיכויות, שיהיה קשה מאד להשיג בחברות מקומיות בסדרי גודל פחותים בהרבה.

תכונות אלו יעניקו למטבח המיובא מחברות יוקרה חיים ארוכים ולצרכנים הנאה מתמשכת מעיצוב ואיכויות לאורך זמן רב.

החוששים מתהליך ייבוא של מטבח בדרך כלל מעלים טיעונים שונים, הקשורים בתהליך עצמו, כמו:

  • למטבח ייקח זמן רב להגיע לארץ בימים אלו כשכמות הטיסות ירדה.
  • מידות המטבח שהוזמן לא יתאימו בדיוק לשטח.
  • המטבח עלול להינזק בדרך, בהרכבה, בשימוש ולא יהיו חלקי חילוף זמינים ומידיים.
  • נוספות למטבח עלויות נוספות של יבוא, הובלה.

כיצד מתבצעת הזמנה של מטבח ייבוא?

כדי לעמוד טוב יותר על היתרונות ולענות על שאלת כדאיות רכישת מטבחים בייבוא בואו נעקוב אחרי הזמנה של מטבח ממותג הפרמיום next125 של חברת Schuller גרמניה. אמנם לא כל חברות המטבחים בחו"ל הן באותו סדר הגודל של חברת שולר ולא כל חברה גדולה ומתועשת מייצרת גם מותג מטבחים יוקרתי אולם חברת שולר היא דוגמא טובה לחברה איכותית, שיש בה ייצור מתועש מאד מתקדם, ומותג מטבחי היוקרה שלה, next125, מיובא לארץ בהצלחה מרובה כבר 17 שנים.

נתחיל בזה שכל דגם של מטבחי next125 שייבחר יהיה באיכות גבוהה. צוות המתכננים של שולר שוקד רבות על פיתוח ועיצוב חדשניים עם שימוש בחומרים המתקדמים ביותר. פרסי עיצוב רבים קטפו מטבחי next125 על פריצות דרך טכנולוגיות ועיצוביות.

התוכנית והנראות של המטבח הם בחירה אישית בשיתוף עם מעצבי המותג. לאחר ההזמנה נשלחת התוכנית למפעל בגרמניה והמטבח נכנס לייצור עם התחייבות לתאריך. בכל שבועיים מגיעה לארץ מכולה באופן קבוע. זמן ההגעה של המטבח יתואם ויגיע בדיוק במועד המבוקש.

לכל מטבח תעודת זהות משלו

כל מטבח מקבל תעודת זהות שתלווה אותו ללא הגבלת זמן. גם אם יהיה צורך להחליף חלק לאחר שנים ידעו ב-next125 בדיוק באיזה מטבח מדובר ואיזה חלק יתאים בדיוק. בארון הכיור, ליד הצירים, מודבקת מדבקה עם ברקוד. מעבר לשם הלקוח יוכל הברקוד לשמש לזיהוי המטבח.

אריזת המטבח ותהליך הייבוא

כאשר ייצא המטבח שהוזמן מהמפעל הוא ייארז באריזות קרטון, כשעל כל אחת מהן תודבק מדבקה עם מספר סידורי של החלק הארוז ותמונה שלו. לכל מטבח מצורפים הוראות טכניות מדויקות להרכבה, כולל ברקוד לסריקה בטלפון החכם, וכן פרזול ואבזור התואמים לו. ההובלה תדע בדיוק מהם חלקי המטבח שלכם וכך גם המרכיב ידע את סדר האריזות ויקבל הוראות מדויקות לכל חלק במטבח. הקרטון מצופה בחלקו הפנימי בספוג מיוחד וכריות מתנפחות ייסגרו מרווחים בין אריזות בגדלים שונים במכולה על מנת למנוע תזוזה מיותרת או חלילה נזק בהובלה.

חלקי חילוף

חלקי חילוף של מטבחי next125 זמינים להישלח באופן מידי במשלוח הקבוע של המכולות פעם בשבועיים או בהטסה. בשיטת הייצור של Schuller כמעט תמיד יהיו חלקי חילוף זמינים לכל מטבח קיים בעולם באופן קבוע. כל שצריך הוא הוראה לרובוט להביא את החלק הנדרש מהמקום בו הוא נמצא במפעל הענק.

תעודת הזהות של המטבח שלכם תאפשר התאמה מושלמת לכל חלק שנדרש להחלפה. קשה מאד להשוות צבע או עץ שנפגע במטבח לא מתועש. בחברת Schuller זה אפשרי ובזמן תגובה מאד קצר יחסית. הרבה יותר קצר מכל נגר פרטי או יצרן מקומי, שיבואו לקחת את החלק שניזוק, יבצעו בו את העבודה הנדרשת ויחזירו אותו למקומו.

במטבחים המיובאים לארץ של המותג next125, מותג הפרימיום של חברת Schuller גרמניה, אפשר ליהנות מכל העולמות. מטבחי next125 מוצגים בארץ באולם תצוגה מרהיב בהרצליה פיתוח. זו אפשרות נהדרת ליהנות ממטבח מיובא איכותי שילווה אתכם בהנאה שנים רבות.

מאמרים נוספים על מטבחים מיבוא

מטבחים מיובאים בהתאמה אישית

הבחירה במטבחים מיובאים בהתאמה אישית יכולה לספר כמה דברים על המטבח החדש העתידי. מטבח מיובא מעיד לרוב על פתרונות מתקדמים, המציעים עיצובים, חומרים ואיכויות, שאינם

המשך »

מטבח ייבוא מגרמניה

מטבח ייבוא מגרמניה אמור להיות מטבח שמיוצר כולו בגרמניה בהתאם לתוכנית המבוקשת ומיובא בשלמותו לארץ. כאן מתבצעת התקנתו. תכנון המטבח, הייעוץ וההכוונה נעשים בארץ, באולם

המשך »

מטבחי יבוא

יתרונות מטבחי יבוא יתרונות רבים יש להזמנת מטבחי יבוא מקונצרן מטבחים גדול ומוכר, ששמו הולך לפניו ויש לו ביקוש רב גם מעבר לגבולות ארצו. חברה

המשך »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *