הזכוכית היא אחד החומרים המרשימים בעיצוב פנים. כחומר אצילי, חזק יחסית, בעל צפיפות דחוסה מאד ועל כן היגייני ונוח לתחזוקה, הוא אומץ בתשוקה רבה למטבחים. יש דלתות זכוכית לארונות המטבח, חיפוי זכוכית לקירות, מדפים דקורטיביים, ארונות תצוגה שונים, שולחנות ועוד. בצורתה הבסיסית הזכוכית היא חומר שקוף אך ביישומיה למטבח היא יכולה להיות ממש אמנות. מעט מאד חומרים יכולים להעניק למטבח מראה כל כך אלגנטי ומרשים כמו הזכוכית.

מטבחי next125, מותג היוקרה של חברת שולר הגרמנית, מציעים שימושים מגוונים בזכוכית, פרקטיים ופונקציונליים, בתצוגות מרשימות ועוצרות נשימה. בקולקציית 2020/21 נמצא את הזכוכית בחזיתות לארונות, כולל דלתות לארונות גבוהים ודלתות הזזה בממדים רחבים במיוחד, בארונות וויטרינה מרהיבים בתצורות שונות ובחיפויים לקירות המטבח.

 

דלתות זכוכית

לדלתות הזכוכית במטבחי next125 אופי מיוחד. חזיתות הזכוכית מוצעות בתשעה גוונים שונים בגימור מבריק ומט משי. לזכוכית מבריקה יש מראה יוקרתי ואלגנטי. ההשתקפות מוסיפה הרגשת נפח ומגדילה אשלייתית את החלל. גוון המט מעניק לזכוכית הרגשת חמימות והיא נעימה למגע. הזכוכית מחוסמת, עמידה וקלה מאד בניקוי ותחזוקה במטבח. היא נתמכת בדלתות על ידי קונסטרוקציה מיוחדת עם פרופיל אלומיניום, המיוצרת בסטנדרט גבוה מאוד. קצוות הדלת הם אלומיניום דק, הסוגר את חזית הדלת מכל ארבעת הצדדים, מגן על הצדדים הדקים של החומר ומדגיש את העיצוב המינימליסטי.

מסגרת האלומיניום הדקה מגיעה בגוון נירוסטה טבעי או באלומיניום אוניקס שחור. הזכוכית נתמכת בבטחה בתוך המסגרת המדוקקת ומגיעה במידות ארונות המטבח. אופן פתיחת הדלתות נתון לבחירה: ידיות שקועות בזכוכית, ידיות מסילה או פתיחת נגיעה (טאץ') למראה נקי במיוחד.

חיפויי קיר מזכוכית

חיפוי קיר מזכוכית הוא חיפוי פרקטי ונוח, הוא עשוי מיחידות שלמות גדולות, ללא חיבורים כמעט, דבר שמקל מאד את תחזוקתו וניקיונו. במטבחי next125 לקחו את חיפויי הזכוכית צעד גדול קדימה. בהתאמה לפילוסופיית המותג, בה האסתטיקה והשפה העיצובית ישרתו תמיד את המטרות הפונקציונליות, אפשר לשלב בחיפויי הזכוכית מסילה מיוחדת, שתוכל לשאת מגוון של פונקציות שימושיות במטבח. כל אחד יכול לבחור את האביזרים הנחוצים לו ולהרכיב לעצמו את חיפוי קיר הזכוכית למטבח המתאים לו. בין אביזרי הקיר המוצעים ישנם מתקן לנייר מגבת, מדף לכלי פורצלן, מעמד עץ לסכיני שף, מעמד לכוסות יין, מדפים שימושיים, מתקן מיוחד לשקעי החשמל, לוח זכוכית מחיק לרשימות, ווי תליה לכלי המטבח, אגנית לתבלינים עם תאורה מיוחדת, שתיסגר מעצמה בשעות הלילה ואלמנטים שימושיים נוספים, שיתרמו לעבודה מהנה בכל מטבח. האביזרים מסדרת next125 CUBE והמסילות הם מאלומיניום בגוון נירוסטה או בגוון אוניקס שחור. חיפויי קיר מזכוכית יכולים להיות תואמים לדלתות הזכוכית של המטבח או להשתלב נהדר בכל מטבח אחר. זו החלטה עיצובית אסתטית והתאמה אישית.

ארונות תצוגה מזכוכית

ארונות תצוגה מזכוכית מוסיפים לכל מטבח אלגנטיות ועיצוב מיוחדים. הם יכולים להקליל את מסת הארונות או להוסיף מקצב או תצורה מרעננים. יחידות התצוגה מזכוכית של מטבחי next125 הן יחידות גבוהות העומדות בפני עצמן. ליחידות המרשימות דלתות זכוכית בגוון אפרפר עם ידיות עור שחורות. אפשר לאחסן ולהציג בהן כלים יפים או אוספים ללא אבק. צירי הדלתות נסתרים, ציפוי פנים הארון נתון לבחירה ומדפיו הם זכוכית בעובי 8 מ"מ. יחידות התצוגה עומדות עצמאיות על רגלי אלומיניום בגוון אוניקס שחור או הן יכולות להשתלב ברצף הארונות הגבוהים במטבח עם מסד. אם נוסיף להן תאורה פנימית נסתרת המראה שלהן יהיה מרשים עוד יותר.
כל אחד יכול לבחור את הקומפוזיציה המיוחדת לו שתגשים לו מטבח אינדיבידואלי ויוצא דופן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *