מטבח יוקרתי מאופיין בדרך כלל בגימור ברמה גבוהה, בעיצובים המשדרים אלגנטיות ותחכום, הוא יציג את מיטב החידושים האחרונים, ישקיע תשומת לב מרבית בפרטים ויהיה ערוך למכשירי חשמל מהשורה הראשונה.

הנה כמה תכונות שמבדלות אותו ממטבחים רגילים ומאפיינות אותו:

חומרים איכותיים מתקדמים

השוק לא מפסיק להתחדש ולהציע חומרים איכותיים יותר, עמידים יותר ומתאימים יותר למטבחים המודרניים ולאורח החיים העכשווי. מטבח יוקרתי יהיה המטבח הראשון שיאמץ את החומרים האיכותיים, החדשניים והמתקדמים על מנת שהמטבח יהיה מושלם יותר. מרבית החומרים המתקדמים מהונדסים, כך שהם מציעים את ההתאמה המושלמת לאורח החיים המודרני, לעמידות, לקלות תחזוקה ולאסתטיקה המבוקשת. ההעדפה לחומרים מן הטבע או לחומרים המתועשים היא אישית. לכל אחת מהאפשרויות האיכויות שלה.

עיצוב קפדני

מטבח יוקרתי יכול להיות מעוצב בסגנונות שונים. הוא יכול להיות בעיצוב מודרני עם קווים ישרים ומינימליסטיים. הוא יכול להיות בעיצוב מסוגנן יותר ורב קישוטים. בכל מקרה וכמעט תמיד הוא יהיה מותאם אישית לצרכים המדויקים של הלקוח.
עיצוב יוקרתי חדשני בדרך כלל יכלול פריסות פתוחות, המשתלבות היטב באסתטיקה של חללי המגורים האחרים, ומקדמות אינטראקציה וזרימה חברתית.

פונקציונליות גבוהה

מטבחי יוקרה יציעו מרחבים פונקציונליים ייעודיים שונים. יהיו בהם אזורי עבודה מרובים, מותאמים לעבודה נוחה, שטחי אחסון עם פתרונות אחסון חכמים ונגישים לכלים ומזון: ארונות מזווה, יחידות נשלפות וחלוקות פנימיות לשמירה על סדר וארגון. תהיה התייחסות משמעותית לתכנון הארגונומי, שייטיב עם השימוש היום-יומי במטבח, כולל עמדות טעינה מובנות ושקעים נסתרים, שישפרו את השימוש מבלי להפריע לאסתטיקה.

מטבח חכם

מטבח מודרני יוקרתי הוא בדרך כלל גם מטבח חכם, הערוך למכשירי חשמל חכמים, הניתנים לשליטה באמצעות אפליקציות עם מערכות מתקדמות. התקשורת החכמה תוכל לייעל תהליכים, להקל על המשתמשים ולעזור בחוויית השימוש במטבח.

פריטים מיוחדים ומעוצבים

מטבח יוקרה הוא מכלול וכל מרכיביו הנלווים ישתתפו אף הם בעיצוב היוקרתי. שום פרט לא יישכח או יאכזב את הרף הגבוה. בין אם יהיו אלו הכיורים והברזים, מוצרי החשמל היוקרתיים או כל אביזר נלווה אחר.

תאורה הצהרתית

חלק מהעיצוב האלגנטי של מטבח יוקרתי הוא בזכות תאורה הצהרתית. היא יכולה לבוא לידי ביטוי בגופי תאורה גלויים מסוגננים או להיות נוכחת ממקורות נסתרים. היא יכולה להיות פונקציונלית ולהאיר אזורי עבודה והיא יכולה להיות תאורת אווירה והדגשה בתוך ארונות וויטרינה, במדפים פתוחים, בצמידות למשטחים או להאיר חיפויים מעניינים.

ערכים אקולוגיים

גם בקרב המעדיפים חומרים טבעיים הצפייה היא שמטבח יוקרתי יהיה גם בעל מוניטין וערכים של שמירה על הטבע ושימוש אחראי בחומרים ידידותיים לסביבה. למטבח בעל שיעור קומה יהיו תעודות בינלאומיות של הגנת האקלים, עמידה בתקנים, כולל הקפדה על תהליכי הייצור ועל יעילותם האנרגטית.

מטבח יוקרתי אמור להיות השילוב המושלם בין עיצוב מוקפד ותכנון פונקציונלי לחומרים איכותיים ותשומת לב לכל פרט, כאשר יש גם ביטוי לשימוש בטכנולוגיה מתקדמת. הכל כדי ליצור חלל אסתטי, נעים ויעיל, לשימוש יומיומי.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *