מה יכול להוסיף עניין ותחכום לעיצוב למטבח מודרני ולהפוך אותו למרשים מאוד? בחרו לעצב אותו בשני צבעים.

עיצוב מטבח בשני צבעים יכול להיות רעיון מצוין כמעט לכל סגנון מטבח, אך הוא יתקבל היטב ויתאים במיוחד למטבחים בסגנון המודרני.

מטבח שלם בצבע אחיד אמנם שומר על מראה מהודק, נקי ומסודר. יש בו פשטות ואלגנטיות; ובמטבחים קטנים מאד הבחירה בצבע בהיר אחד יכולה אף ליצור תחושה של מרחב גדול יותר. אולם כאשר הקווים של המטבח מודרניים ומינימליסטיים העיצוב בשני צבעים יכול לקחת את המטבח למקומות עיצוביים חדשים ומרעננים.

חזות ויזואלית מעניינת

שילוב צבעים יכול להוסיף עניין ויזואלי ולמנוע תחושת מונוטוניות, שמטבח מודרני עלול לחטוא בה. במטבחים גדולים מאד הבחירה בצבע אחד יכולה להעצים ולהשתלט יתר על המידה על המרחב. אם זו אכן מטרת העיצוב זה בסדר, אבל במידה ורוצים להוריד עומס ויזואלי, להקליל קצת ולהוסיף עניין – עיצוב המטבח בשני צבעים היא אופציה שפותחת את העיצוב למחוזות חדשים.

הגדרת אזורים

הצבעים במטבח המודרני יכולים להגדיר אזורים ולהפריד ויזואלית ביניהם או להדגיש יחידות מסוימות. למשל, בין האי לארונות הגבוהים, בין אזור העבודה לאזור האחסון, בין ארונות תחתונים לארונות עליונים, לאזור הישיבה וכדומה.

סגנון אישי

חשוב לבחור בצבעים שמשקפים את הסגנון, ההעדפות האישיות ושיתאימו להלך הרוח העיצובי של הבית כולו. זה מקום טוב לשלב טעם אישי ולאפשר לעצמנו להעז ולצאת למקומות שאולי לא חשבנו עליהם קודם.

איזון בין ניגודים

הצבעים הנוגדים יכולים לסייע ליצירת ניגודיות חזקה, שתוכל להוסיף דינמיות, עניין ועומק למטבח. עם זאת תמיד נחפש את האיזון בין הניגודים, כי המטבח הוא חלל פעיל מאד מעצם טבעו. השאיפה ותפקידו של העיצוב, בין היתר, הם להגיע למרחב מאוזן, שיחיה בשלום עם העיצוב של הבית כולו ולא יוסיף סערות רגשיות מיותרות לחיים עצמם.

שני הצבעים הנוגדים השכיחים ביותר הם שחור ולבן. זה השילוב הקלאסי ליצירת מראה של מטבח מודרני נקי. אך אפשר לחשוב על ניגודים אחרים, מיוחדים וייחודיים.

שילובי צבעים מיוחדים

במותג מטבחי next125 תוכלו למצוא שילובים מעניינים חדשים, שספק אם חשבתם עליהם קודם, והם יוכלו להציג מטבחים מודרניים יוקרתיים, ייחודיים ויוצאים מן הכלל. שילוב הצבעים יוכל להיות במטבחים מאותו החומר או לשלב חומרים שונים וצבעים שונים יחדיו.

בחירה בחומרים איכותיים ובעלי גימור מעולה תבטיח שמירה על המראה היוקרתי לאורך זמן.

תאורה נכונה תוכל להדגיש את הצבעים ולתרום למראה הכללי.

כמה דוגמאות מהקולקציה החדשה של next125 לשנת 2025:

 

  • שילוב של חזיתות SensiQ גבוהות בשחור אוניקס עם גוון מפתיע ומהפנט של כחול אולטרמרין. השילוב ביניהם יוצר משחק מושלם, מלא קסם, בין נוכחות לעדינות.
     
  • משחק גומלין מאוזן היטב של צבעים וצורות בין דלתות פורצלן בגוון בהיר רגוע של חול ים בעיצוב עדין לחזיתות צבע בגוון מנצח של חציל.
     
  • שילוב מרגיע של ירוק עשבי תיבול עם אפור של חלוקי נחל בחזיתות לינוליאום באיכות גבוהה, העשויות מחומרי גלם ברי קיימא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *