מלאכת התאמת משטח עבודה למטבח לבן לכאורה פשוטה. נראה כי מטבח לבן יכול לקבל כל משטח עבודה שנבחר. עם זאת בחירה של משטח עבודה למטבח, גם כאשר מדובר במטבח לבן, מצריכה התחשבות בכמה גורמים חשובים שיוכלו לסייע לקבל את ההחלטה הנכונה.

מערכות אחסון בהתאמה אישית

פתרונות אחסון צרכים שיהיו מודולריים ומותאמים אישית לצרכים הספציפיים של הלקוחות והמטבח האישי. מערכות האחסון של מטבחי היוקרה עשויות מחומרים איכותיים וטכנולוגיות מתקדמות. תהיה להן עמידות יוצאת מן הכלל, נוחות שימוש ואסתטיקה מרהיבה. הלקוחות יכולים לבחור את התצורה של החלוקות הפנימיות, לארגן את תוכן הארונות, בהתאם להעדפותיהם הספציפיים, ולהתאים את מערכות האחסון השונות לטעמם האישי ולעיצוב הכללי של המטבח.

ארונות נשלפים ומגירות חכמות

ארונות נשלפים ומגירות מאפשרים גישה נוחה לכלים. מנגנון של טריקה שקטה למגירות אינו מספק רק הפעלה שקטה אלא הוא בעיקר מספק הגנה על הכלים שבתוך המגירות בעזרת בלימת זעזועים. גם מרבדים למגירות יעזרו במניעת התזוזה של הכלים. מחיצות שונות ותאים יעזרו לארגון סכו"ם, כלי עבודה קטנים, סירים, מחבתות, מכסים ומזון יבש. במגירות עמוקות במיוחד אפשר להיעזר במגש "קומה שנייה" נייד, שינצל היטב את גובה המגירה.

מערכות אחסון בארונות מזווה

ארונות מזווה נחוצים כמעט בכל מטבח. פתרונות חכמים לאחסון וגישה נוחה למוצרים תקל על השימוש וההנאה מהם. ארונות המזווה מוצעים בתצורות שונות. ארון יעיל יהיה זה שהפרזול בו יאפשר ניצול מלא של שטח הארון הנתון בצורה מיטבית. אפשר לשלב בארונות מזווה משטח נשלף למיקסר או למוצרי חשמל קטנים אחרים או להשאיר מקום ייעודי לעגלות ניידות המשתלבות בארון בתום השימוש. יהיה נכון לשלב בארונות המזווה מערכות תאורה חכמות פנימיות להקלת החיפוש והאחסון.

מערכות אחסון תלויות

השטח שבין הארונות התחתונים לעליונים הוא מקום נפלא שאפשר לנצל לאחסון. למעשה זהו השטח הנוח ביותר לגישה ונמצא ממש מול העיניים. אפשר לייעד אותו למערכות אחסון תלויות ואסתטיות, שתצענה פתרונות פונקציונליים מבוקשים, כמו: מדפים לאחסון כלים בשימוש יומיומי, מתקנים שונים לתבלינים, לכלי עזר, לחפצים נחוצים ואפילו לצמחי תבלין.
במטבחי next125 מוצעות אדניות צמחי תבלין עם תאורה ייעודית מתכווננת, המדמה אור יום. מכיוון שזהו שטח הנמצא בטווח ראייה גלוי ובולט לעין מן הראוי שאלו יהיו פתרונות אסתטיים במיוחד.

ארונות קלפה

דלתות נפתחות כלפי מעלה מאפשרות ניצול מרבי של שטח הקירות במטבח. לארונות קלפה פתיחה קלה ונוחה וכאשר הדלתות נשארות פתוחות הן אינן מפריעות בדרך כלל להתנהלות בקרבתן. זו גם אופציה אסתטית למעדיפים קווים רחבים ליניאריים במטבח.

אי במטבח

אי במטבח יכול לספק שטח עבודה נוסף אך גם פתרונות אחסון לא מבוטלים של ארונות ומגירות. יחידות הארונות באי המטבח יכולים להיות בעומקים שונים ולהתאים עצמם לייעודם ולתצורת האי.

מתקנים נשלפים לפחי אשפה ולמיחזור

את הארונות מתחת לכיור או לצדדיו אפשר לנצל לארונות עם פרזול מיוחד שיעזור לשמור על סביבה נקייה ומסודרת בקלות. אלו יכולים להיות מכלי פלסטיק לאשפה רטובה או שקים גמישים לאיסוף קופסאות ובקבוקים למחזור.

פתרונות אלה עוזרים לנצל את שטח המטבח בצורה מיטבית, לשמור על הסדר ולשפר את הנגישות לכלים ולמוצרים השונים. הם לא רק משפרים את הנוחות והפונקציונליות של המטבח, אלא גם מוסיפים למראה היוקרתי והמודרני שלו. כך מובטחת חוויית בישול ושימוש מהנים במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *