העזתם והחלטתם שאתם רוצים מטבח שחור ואז נכנסת התלבטות חדשה: האם עדיף שהמטבח יהיה שחור כולו או מטבח שמשלב צבע נוסף? זה נכון שבסופו של דבר הבחירה תלויה בטעם אישי, בסגנון העיצוב הכללי של הבית ובאווירה הרצויה במטבח.
אנחנו כאן לעזור בהתלבטות.

מטבח שכולו שחור

מטבח שחור יכול להיות מרשים מאד ולעמוד בפני עצמו, ליצור מראה מודרני, דרמטי ויוקרתי. אפשר להשיג במטבח שחור קווים נקיים ומראה מינימליסטי, שהולמים מאד את המטבח המודרני. במקרה כזה חשוב להקפיד על בחירה באיכות הטובה ביותר, כי אבק, לכלוך וכתמים יראו בקלות רבה יותר על מטבח שחור ותחזוקתו עלולה להיות קשה.

מטבח שחור עם צבע נוסף

שילוב של צבע נוסף במטבח שחור יכול לשבור את המראה הכהה וליצור ניגודיות מעניינת ואיזון. שילוב של חומרים טבעיים למטבח שחור, כמו עץ טבעי או אבן יוסיפו חמימות. שילוב של צבעים יכול להוסיף חיות וגמישות בעיצוב, כי יפתח כאן גשר עיצובי רענן והתאמה לשאר חלקי הבית. גם מתכות למיניהן יוכלו להעשיר את העיצוב השחור. הן יכולות להיות חלק מארונות המטבח, כמו בדלתות מיוחדות, באבזור או במוצרי החשמל שיוסיפו קונטרסט.

נקודות נוספות שכדאי לקחת בחשבון כאשר בוחרים במטבח שחור אחיד או במטבח שחור משולב עם חומרים או צבעים אחרים:

תאורה נכונה

תאורה היא קריטית במטבח שחור. תאורה טבעית תמיד תהיה הטובה ביותר. אליה יש להוסיף תאורה מלאכותית שתאיר את החלל כולו בצורה מספקת. אפשר לתכנן תאורת לד תחת הארונות, תאורה תקרה או גופי תאורה תלויים, שיכולים להשתתף בעיצוב הכללי ולהוסיף למראה המודרני. מומלץ לבחור בגופי תאורה במראה קליל שיעזרו למנוע תחושת כבדות.

אופי הגימור של חזיתות המטבח

מטבח שחור יקבל מראה שונה לחלוטין אם הגימור שלו יהיה מט או מבריק. בחירה באופי הגימור יכול להוסיף עניין ומרקם לעיצוב. גימור מבריק לוקח את המטבח למראה אלגנטי וזוהר יותר. לגימור מט יש אופי יותר שקט ומאופק יותר.

שילוב טקסטורות

כדי לשבור את המונוטוניות של מטבח שחור מוחלט אפשר לשקול לשלב טקסטורות שונות, שיוסיפו תחכום. מטבח שחור יכול להיות מחומרים שונים, כמו: עץ, זכוכית, פורצלן. הטקסטורה של כל חומר תיקח את המטבח למקום אחר.

שימוש באלמנטים צבעוניים

אם רוצים להוסיף רק קצת צבע ועדיין להישאר עם הדומיננטיות של המטבח השחור, אפשר לשלב צבעים באלמנטים קטנים, כמו כלי מטבח צבעוניים, עציצים, גופי תאורה, אמנות או בפריטים דקורטיביים אחרים. זה לא יפגע במראה המודרני אלא יוסיף חיות למטבח.

במידה ומבצעים את הבחירות הנכונות, מטבח שכולו שחור בהחלט יכול להשתלב היטב בעיצוב מודרני ולהשיג מראה מרשים ואלגנטי.

המותג next125 מציע אפשרויות רבות למטבח שחור מחומרים רבים. כולם מוגנים בשכבה מיוחדת של AFP (Anti Fingers Print). קולקציית המטבחים השחורים של next125 מציעה מטבחי צבע, פורצלן, זכוכית, עץ ו-SensiQ. לכל אחד מהם אופי, תחושה ומראה שונים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *